A self-propagating unit of cultural evolution having a resemblance to the gene (the unit of genetics).

Bookmark and Share
  • individuals suffered motif of harmful sensation merely by experiencing what should normally be, just a blog.
    • DEITY OF THE DAY!
      Featured today:
      (read more)
      www.godchecker.com

    Powered by Blogger

    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.

    A self-propagating unit of cultural evolution having a resemblance to the gene (the unit of genetics).

    Sunday, March 22, 2009

    三国第一武将竟然是“他”

    A ludicrous piece which is, obviously for those understanding Mandarin and particularly those with a reasonably sound knowledge of my favorite historical era, The Three Kingdoms period in Ancient China.

    "吕布说:“我是当仁不让的三国武将第一,却还有那么多人来闲言闲语,真不爽!”

    张飞不服:“老子跟你吕布单挑从来没落过下风,你看到老子醉酒都还不敢来碰老子,老子才是天下第一!”

    马超不服:“哼,你张飞和我锦马超单挑时不是你大耳哥鸣金鸣得快,我早挑你于马下了,你还是轻装上阵,明显我要强于你,我是三国第一!”

    许褚不服:“马超算个球,上次看到我家主公后面站了个我,就不敢来碰我主公了,还老是说要报什么杀父之仇,明显就是怕我,我才是三国第一!”

    徐晃不服:“若说你许褚敢称三国第一,我徐晃和你挑了两次,又哪里输了你来?我不服!”

    颜良不服:“哈哈,你徐晃也敢在这里插一脚?手下败将!”

    文丑不服:“颜良,你挑过徐晃,我还挑过徐晃和张辽两人呢,我明显比你强,敢称三国第一的舍我其谁?”

    关羽不服:“你们两个无头之鬼,你看到我站在这里了吗?,鬼叫什么?”

    庞德不服:“老关,我庞德可是射中你一箭的啊,打架也不在你之下,我才是三国第一。”

    黄忠不服:“射中关羽有什么稀奇,他出了名的靶子王,老子可是做到想射他那里就射他哪里。”

    赵云不服:“你要真的厉害在汉水上就不要我来救了撒。被困了自己跑出来撒,我在长坂坡可是一个人跑出来的哦。这种程度谁能做到?”

    姜维不服:“你还不是怕我?嚣张什么?”

    邓艾不服:“你打我儿子都打不过,呵呵,我儿子只有我七成战斗力。”

    邓忠不服:“老爸放屁,我二十一岁时就超过你了。
    ......................................................

    Check out the
    original post from 三国志online中文网论坛 for the startling ending where one will be crowned the titular "Number One Warriors of The Three Kingdoms".

    Labels:

    Bookmark and Share

    Comments on "三国第一武将竟然是“他”"

     

    post a comment
    Affiliates
    Feed Shark